Az árfigyelő bekapcsolásához adja meg nevét és e-mail címét:
Név:

E-mail cím:

Minimum értesítési szint:
Ft

  • 2017.04.05.
  • Ford

Rendkívül sikeres első negyedévet zárt a Ford Magyarországon, a Ford ismét a legkedveltebb autómárka hazánkban


Fiesta 40 év

Kimagaslóan magas értékesítési számokat elérve rendkívül sikeres március hónappal zárta az első negyedévet hazánkban a Ford: a múlt hónapban Magyarországon gazdára találó 1589 új Ford 13,5%-os piaci részesedést jelent a magyarországi személyautó és haszongépjármű piacon, ami ismét a képzeletbeli dobogó legfelső fokára repítette a márkát.

 

Fiesta – 40 éves történelem


Vásárlóink túlnyomó részének még mindig nagyon tetszik a most kifutó Fiesta dinamikus dizájnja; többek közt ez lehet az oka, hogy a Fiesta még 7 év után is szegmensének egyik legnépszerűbb modellje,” vélekedik Szamosi Viktor a Ford Magyarország ügyvezetője


A Fiesta a globális autóipar egyik legkultikusabb modellje, hiszen az első típusváltozat 41 évvel ezelőtti, 1976-os megjelenése óta több, mint 18 millió Fiesta talált gazdára világszerte. A Fiesta immár zsinórban négy éve Európa legkelendőbb kisautója, és az elmúlt hétből hat évben ez volt a második legnagyobb darabszámban értékesített autó.


„A jelenlegi, még korlátozott számban kapható Fiestát idén nyáron váltja az immár nyolcadik generációs, vadonatúj Fiesta, mely a világ legfejlettebb technológiájú kisautója lesz és négy eltérő egyéniségű modellváltozattal érkezik júliusban a magyarországi márkakereskedésekbe” - tette hozzá Dalos Attila a Ford kereskedelmi igazgatója.


Mobilitás és kiszámíthatóság


„A Ford filozófiája szerint azonban a vásárlók meggyőzéséhez és megtartásához a friss modellpalettánál több kell. Folyamatosan dolgozunk újszerű és komplex szervizajánlatokon, örvendetes tény, hogy Európában is elismert márkakereskedői szervizhálózatunk továbbra is kiemelkedően teljesít, és áll a Ford vásárlók rendelkezésére. A növekvő újautó értékesítés közvetlen pozitív hatással van a szervizforgalomra is: 2017. év első negyedévében mintegy 8.4%-kal nőtt az elvégzett szerviz műveletek száma márkaszervizeinkben” – mondta el Szabó Norbert, a Ford Magyarország aftersales igazgatója.


„A 47 tagú Ford márkaszerviz hálózat az egyik legerősebb és legnagyobb kapacitással rendelkezik ma Magyarországon. A márka azonban nemcsak a hagyományos szervizszolgáltatások terén nyújt megbízható minőséget, hanem széleskörű kiegészítő szolgáltatásokkal is igyekszik kiszolgálni ügyfelei mobilitás igényét. Emellett fontosnak tartjuk, hogy kiszámíthatóvá és tervezhetővé tegyük ügyfeleink számára a szervizköltségeket, ezért került első lépcsőként bevezetésre a Ford Fix Ár program, mely transzparens költségeket ígér a Fordok kötelező éves átvizsgálásához, így az ügyfeleket nem érheti váratlan meglepetés.” – teszi hozzá a szakember.


A haszongépjármű piac

Idei év első három hónapjában a személygépkocsik össz. értékesítése 17,2 százalékos növekedést mutatott, azonban a kishaszongépjármű értékesítésben összpiaci szinten egy közel 10 százalékos visszaesés tapasztalható; örvendetes tény számunkra, hogy a Ford kishaszonjárművei iránti töretlen érdeklődés biztosította, hogy a piac visszaesését jelentősen kiküszöbölve őrizzük meg piacvezető pozíciónkat. A Ford az első negyedévben eladott 1019 haszongépjárművel továbbra is magabiztosan vezet a magyar piacon” – nyilatkozta Szamosi Viktor, a Ford Magyarország ügyvezető igazgatója.